torsdag 15 juli 2010

14 dagar

Idag är det 14 dagar sedan lilla Stella kom till världen. Helt underbart, känns som jag kännt henne i alla år jag levt. Hon är fantastisk vårt lill abarn.

Men det är inte alltid roligt kan jag också intyga, det är ganska jobbigt emellanåt, speciellt när man är trött o det inte är någon Stella som vill sova när en annan vill det. Men man klarar det också.. Konstigt nog.

Dagarna går så fort, man har liksom o göra hela tiden och det är många gånger man kommer iväg lite sent för det händer oväntade saker till o från...

Men jag älskar att vara mamma. hehe. Nu har Stella också börjat skratta när vi skrattar. Eller jag TROR hon skrattar för att vi försöker med o skratta o le mot henne så hon ska göra samma sak typ. Det ser ut o funka i alla fall. Hennes nacke börjar bli ganska stabil o hon gör små framsteg varje dag OCH hon växer, var på BVC i veckan, Stella väger nu 3760g o är 52 cm lång. SÅ det har hänt mycket dessa 2 veckor :D hehe..

NU ligger vår lilla skrutt borta i soffan o gör konstiga ljud, grymtar som en kulting, låter som en apa, snarkar, och "tryckar" lätet :P haha.. Vår lilla skrutt, älskar henne, älskar John..... My life <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar